Snorkelen op de Phi Phi Islands - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Snorkelen op de Phi Phi Islands - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Snorkelen op de Phi Phi Islands

Door: Webmaster

20 April 2006 | Thailand, Bangkok

Donderdag 20 april

Vandaag konden we lekker uitslapen. Maar de wake-up call wekte ons om 06.00 uur. Ik kon toen niet meer slapen en ben gaan douchen. Chris dacht dat het inmiddels 08.00 uur was en kwam ook zijn bed uit. We besloten alvast naar het strand te gaan. Toen kwam Chris erachter dat het nog zo vroeg was. We hadden in ieder geval een lange dag.

's Morgens zijn we in de zee naast ons hotel gaan zwemmen en zonnen. Na de lunch zijn we aan de andere kant van het hotel gaan zwemmen.
Daar was de zee heerlijk rustig en hebben we uren gesnorkeld. Ik denk dat ik meer onder dan boven water ben geweest. Wat voor vissen we hier allemaal hebben gezien. Ik wist niet van hun bestaan af.

's Avonds hebben we in een restaurant op het strand gegeten. Niets bijzonder zou je zeggen. Maar als je weet dat er hier verder niets is dan drie hotels en twee restaurants is het heel bijzonder. Het heeft allemaal iets sprookjesachtig. De palmbomen zijn allemaal met minilichtjes verlicht. Het ziet er heel romantisch uit.

Maar helaas morgen moet we alweer verkassen naar onze laatste bestemming Phuket.

• 20 April 2006 - 18:41

Hetty:

Marianne en Chris
    Geniet nog van jullie laatste dagen. Het was leuk om jullie weer te volgen

• 21 April 2006 - 08:31

Marsha:

Hi pap en mam,

Ik zit nu op school, heb zo tentamen. Ben blij dat er nog een herkansing is... Ben nl erg druk bezig geweest met het huishouden ;-)

Geniet van jullie laatste weekend. Doen wij dat ook... (ondanks de grote schoonmaak zondag :-) )

Kus