Laatste dagen in Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Phuket

Door: Webmaster

21 April 2006 | Thailand, Phuket

Vrijdag 21 april

Vandaag hebben we de boot genomen naar Phuket. Daar namen we afscheid (tijdelijk) van Astrid en Nico. We zien elkaar weer zondagochtend. Zij komen ons langs halen voor de busrit naar het vliegveld van Phuket. We vliegen dan naar Singapore waar we nog de hele dag inkopen kunnen doen. Jippie!!!

Wij hebben de laatste dagen nl. een upgrade van het hotel gedurende de rondreis genomen.
En jongens ik verbeeld mij niets, maar wij voelen ons hier in de zevende hemel. Dit luxe 5* hotel is helemaal te gek. We werden verwelkomd met een drankje een een toweltje. We werden door een dame in een prachtige jurk naar onze kamer gebracht. Dat moest ook wel want we hadden het anders nooit gevonden. Wat is het hier fantastisch.
Als je van het bad gebruik wilt maken, moet je eerst een trappetje af. In de vensterbank (heel goot) liggen twee matrassen met kussens om in te liggen. Het grote bed is bezaaid met kussens in allerlei kleuren.
De hele kamer is design. Je krijgt werkelijk kapsones als je hier logeert.

We gaan zo op zoek naar een restaurant voor ons diner. We hebben de keuze uit 30 verschillende restaurants. Op dit complex is een heuse shoppingmall en langs het privestrand staan allemaal kraampjes. Te gek gewoon.
Over de zwembaden zal ik het maar niet hebben, zo prachtig. De zee is alleen een beetje wild hier en ik denk aan de bewoners en toeristen die hier tijdens de tsunami getuigen zijn geweest van die catastrofe.

We werden wel even gestoord op onze kamer vanavond. Er stond een medewerkster van het hotel met een heuse kar met allerlei lekkernijen. Je wilt het niet geloven.

Over het terrein rijdt een busje die je vervoert binnen het complex, maar je kan ook de boot nemen, want het complex is gesitueerd om een lagune.

En als je op het strand ligt (zoals wij vanmiddag) moet je niet raar opkijken als er een jonge olifant voorbij loopt.

Wat een wereld hier in Azie. Helemaal de bom C'tje.

Maar nu gaan we eten, maar eerst nog even opzoek naar een restaurant.

• 21 April 2006 - 13:01

Nel:

Ik geniet van het reisverslag . Nog veeeel plezier daaro

• 21 April 2006 - 15:05

Gerda:

Marian waar kunnen we dit hotel boeken want het lijkt ons geweldig

• 21 April 2006 - 15:13

Nico En Astrid:

Hallo, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Wij hebben ook een mooi hotel in een gezellige badplaats. Vanmiddag naar het strand gelopen en daarna bij het zwembad gelegen. Vanavond na geld te hebben gewisseld (ons zakgeld was n.l. op) zijn we lekker wezen shoppen en hebben aan het strand gegeten. Nou jongelui nog een fijne dag morgen en tot zondag.

• 21 April 2006 - 15:38

De Monteur:

hallooooooo zijn dar nog mooie fietspaden??????????????????

• 22 April 2006 - 13:04

Lex&Loes:

Wat fijn dat jullie het zo onwijs gaaf hebben. Leuk om alles zo te volgen, waar jullie geweest en allemaal gezien hebben. Wij zijn heel erg benieuwd naar alle schitterende foto's en video.
    Alvast een hele goede thuis-reis toegewenst!

• 22 April 2006 - 13:22

De Loodgieter:

Valt er nog wat te plumberen daar