Sprookjesachtige Phi Phi Islands - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Sprookjesachtige Phi Phi Islands - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Sprookjesachtige Phi Phi Islands

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2006 | Thailand, Bangkok

Woensdag 19 april

Het was weer een vroegertje vanmorgen omdat we weer moesten verkassen.
Maar eerst nog even over gisteravond. We hadden net deze site bijgewerkt en togen nog even naar een terras voor een afzakkertje. Springt me daar toch een kikker op mijn schoot. Ik schrok mij rot. Ik slaakte en gil en iedereen op het terras dacht minstens dat er iets vreselijks was overkomen. Dat was natuurlijk ook het geval, voor mij dan. Ik dacht dat er een vogelspin op mijn schoot sprong. Ik ben helemaal geobsedeerd door al dat ongedierte. Eerst natuurlijk in het oerwoud van Taman Negara en van de week dat er een spin van zeker wel 15 centimeter over mijn bed liep.

Maar goed we zitten nu op de Phi Phi eilanden en dat is wel zo mooi dat ik dat niet kan beschrijven. Met ferryboot zijn we van Krabi naar Phi Phi gegaan. Ons hotel ligt in het noorden van het eiland en dat is alleen maar te bereiken via een longtailboot. Echt helemaal geweldig.

Vanmiddag hebben we heerlijk gezwommen in de lauwwarme schitterende blauwe zee. Ik had mijn snorkel weer meegenomen, maar aangezien er veel golven kwamen durfde ik het toch niet aan. Voor hetzelfde geld dreef ik af naar het zuiden van eiland.

We hebben net weer een zalig diner aangeboden gekregen. Ik weet niet of ik ooit nog wel Hollandse piepers ga eten (Chris zeker niet).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Op deze site kunnen jullie onze belevenissen in Azie volgen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 7606

Voorgaande reizen:

03 April 2006 - 24 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: