Zwemmen met een olifant - Reisverslag uit Phuket, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Zwemmen met een olifant - Reisverslag uit Phuket, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Zwemmen met een olifant

Door: Webmaster

22 April 2006 | Thailand, Phuket

Zaterdag 22 april

Ja je wilt het niet geloven. Hier op het strand loopt een jonge olifant, echt heel leuk. Dat beest vindt het heerlijk om de zee in te lopen en te gaan zwemmen. Af en toe is hij (of zij, wij konden dat niet zien ondanks de slurf) helemaal verdwenen in de golven. Hij loopt dan weer het strand op en gaat in het zand rollen. Je weet niet wat je ziet.

Vanmorgen regende het en toen wij naar het strand gingen was het al weer droog. De zon scheen nog niet, maar toch zijn we helemaal verbrand.

Vanmiddag hebben we de boot genomen die over de lagune vaart (Nico en Astrid, Chris had geen pilletje genomen, dus er is progressie). Je komt dan langs alle hotels aan de lagune. De tocht duurt een uur. Je komt dan ook langs de wedding chappel. Jammer dat ik al getrouwd ben.
Op het strandje aan de lagune voor onze hotelkamer werd vanmiddag de hele boel versierd. Planten en fakkels werden neergezet en mooi gedekte tafels. Ik had nog een stille hoop, maar helaas, het was weer niet voor mij bestemd.
Wel lagen er twee mooie bloemen op mijn bed met een romantisch gedicht. Helaas was dit ook niet van Chris maar van de schoonmaakster (balen!!!).

We hebben net heerlijk gegeten, ons laatste avondmaal in Thailand. Morgen moeten we weer vroeg op, aangezien we om 10.15 uur naar Singapore vliegen. We hebben dan tot 23.45 uur de tijd om nog een laatste blik te werpen op Singapore, want dan is aan deze schitterende vakantie een einde gekomen.