Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Webmaster

05 April 2006 | Singapore, Singapore

Maandag 3 en dinsdag 4 april

Vandaag zijn we vertrokken vanaf Schiphol voor een reis die uiteindelijk 12 uur duurde naar Singapore. Het ging voor ons gevoel heel snel en ik heb geen kriebelbenen gekregen. Bedankt dokter voor je pillen.
We werden op het vliegveld, inmiddels dinsdag 4 april om 06.00 uur, keurig netjes onthaald door de reisleider van onze groep. De groep is wat klein, nl wij en nog een ander stel, Nico en Astrid. Heel gezellig. We hoeven dan ook nergens lang te wachten. We gingen meteen naar ons hotel om een uurtje te slapen en daarna zijn we op pad gegaan. We hebben uren gewandeld en je zou ook uren kunnen winkelen in Singapore, wat gaaf is het hier. Rond vijf uur begon het te hozen, zo erg dat heb je nog nooit meegemaakt en als het droog is zijn vanwege de hitte de straten meteen weer droog. 's Avonds zijn we naar Chinatown geweest en hebben we naast ons hotel heerlijk gegeten. Chris haalt zijn hart hierop met al die rijst etc.

Woensdag 5 april

Vandaag vertrokken we met de trein, een rit van 4 1/2 uur naar Malakka een historisch stadje waar zelfs nog een Nederlands stadhuys gevestigd is. Onze gids Dennis heeft onze de mooiste plekjes van deze stad laten zien.
We hebben ook nu weer een schitterend hotel en zitten nu aan de overkant van ons hotel eindelijk te internetten. Vanavond gaan we weer heerlijk struinen in dit oude stadje.
Jongens Azie is geweldig, zeker als je af en toe een regenbui niet erg vindt. Het is hier zo warm dat de regendruppels meteen zijn opgedroogd.

• 05 April 2006 - 09:27

Sybille:

he marianne, ik heb je dus net gemist, want een half uurtje geleden stond er nog geen bericht! net even in de kantine geweest, je moet de hartelijke groeten van cor en nel hebben, ze waren helemaal vergeten je een goede vakantie te wensen! bij deze dus. alles is goed hier en de zon schijnt zowaar (amper 7 graden maar ja). geniet er verder van.
    groetjes van fam. hendriks!