Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Webmaster

06 April 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Donderdag 6 april

Gisteravond hebben we ons via een riksja naar ons hotel laten fietsen. Doodeng die fietsen midden over de weg in het drukke verkeer. We hebben dubbel gelegen van het lachen. Vooral toen de muziek op onze fietsen aanging.

Vanmorgen vroeg zijn we om 08.30 uur vertrokken naar Kuala Lumpur. Chris en ik hebben bijna niet geslapen vannacht. We wijten dit aan een jetlag. Om 11.00 uur waren we via een mooie route in Kuala Lumpur. Veel tegenstellingen hier. Hypermoderne gebouwen en bouwvallige huizen. Eerst bezochten we een tempel Batu Caves. Een tempel in een grot, die konden we bereiken door 277 traptreden op te klimmen. Zelfs Chris is het gelukt. Alles ziet er hier keurig netjes uit. Ons hotel is ook nu weer prachtig.
We hebben een siteseeing door de stad gemaakt en hebben net heerlijk gegeten. In de stromende regen zijn we weer naar ons hotel gelopen en hebben aan de overkant een internetcafe gevonden waar we nu de site bijwerken.

Vanavond gaan we naar een culturele show en naar de Petronas Towers, de Twin Towers van Kuala Lumpur. Deze staan erg gelukkig nog.

• 06 April 2006 - 16:58

Lobke, M.L:

Ik ben jaloers al is het vanwege het mooie weer.Staan die regencaps jullie leuk.leuke berichtjes van jou gr.Lobke.M.L