Met de kano op zee - Reisverslag uit Krabi, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Met de kano op zee - Reisverslag uit Krabi, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Met de kano op zee

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 April 2006 | Thailand, Krabi

Dinsdag 18 april

Vandaag zijn we met een kano de mangrovebossen in geweest en een heel stuk over zee. Dat is echt prachtig. Chris en ik in een kano, dat belooft niet veel goeds hoor ik jullie denken. Maar het liep allemaal gesmeerd.
In de mangrovebossen kwamen we otters, leguanen, schitterende vogels en talloze apen tegen. Terwijl wij langs voeren kwamen alle apen naar het water om te kijken wat voor malloten er nu weer langs kwamen. Het was een prachtige ervaring.
Vanmiddag hebben we eindelijk een middag bij het zwembad gerelaxt. We hebben een prachtig zwembad. Vanavond hebben we bij een Hollandse tent gegeten, omdat ze daar de Telegraaf hadden. We zijn weer lekker bijgelezen.

  • 18 April 2006 - 14:44

    Edwin:

    Ik word jaloers als ik deze verhalen vanaf mijn werkplek lees. Geniet er nog even van. PS; Chris, heb je voldoende te roken?

  • 19 April 2006 - 12:34

    Celeste:

    hoooi!!
    Sorry van de vis.. haha!!Hopen dat de vis ziek is.. Dan gaan er ook een paar duiven van de overkant dood..!! Vervelend..!! Nou tot snel.. Geniet er nog even van.. Doen wij namelijk ook..!!

    Kusjes..

  • 21 April 2006 - 15:32

    De Monteur:

    Halloooo hier ben ik weer , als er wat te sleutelen is aan de verwarming in het restaurant dan roep je me maar en nog een fijne vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Op deze site kunnen jullie onze belevenissen in Azie volgen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7609

Voorgaande reizen:

03 April 2006 - 24 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: