Warm in Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Warm in Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Warm in Thailand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2006 | Thailand, Krabi

Zondag 16 april

Vandaag zijn we met de kabelbaan 704 meter boven de zeespiegel geweest. Je wilt niet weten hoe hoog dat is. Die kabelkar ging zo steil omhoog, doodeng gewoon. We hadden een mooi uitzicht op ons resort en opeens zaten we midden in de wolken. Dat voelde heel koud aan.
Later zijn we van de kabelbaan naar een waterval gelopen. Het was een behoorlijke klim maar erg mooi. Het wemelde daar van de apen. Op een moment kwam er een roofvogel voorbij gevlogen en al die apen begonnen te schreeuwen.

Maandag 17 april

Jullie vieren nu 2e paasdag maar hier merk je er niets van. We hadden weer een lange reis. Van Langkawi naar Krabi in Thailand. Eerst een uur met een boot, drie kwartier wachten bij de douane en toen nog zo'n drie en half uur met ons busje. Ik heb met Chris afgesproken dat ik nooit meer zal zeuren om een nieuw behangetje, waar dan ook. Als je ziet hoe de mensen hier wonen, ben je blij met elk behangetje.

We zitten weer in het geweldig hotel. We hebben vanmiddag onderweg geluncht in een hotel in de vorm van een schip. We waren daar de enige gasten en weer was er een zangeres. Niet om aan te horen. Ik vroeg Nico nog of hij haar een kroket wilde geven maar die waren niet voorradig.

Net hebben we een diner in ons hotel aangeboden gekregen. Het was erg lekker, alleen kregen we alles een beetje te snel. De soep was net opgediend of op de tafel naast ons stond het hoofdgerecht al. We hadden het hoofdgerecht nog niet op of het nagerecht werd al gebracht.
Ik liep na het eten even naar onze kamer en toen liep er een spin op mijn bed niet normaal meer. Ik heb de jongens geroepen en gezegd dat ik de kamer nooit meer in ga als die spin niet gevangen is. Maar gelukkig kregen ze hem te pakken.

  • 17 April 2006 - 14:15

    Marsha:

    Mam, zo te horen heb je weer de held uitgehangen de afgelopen dagen...

  • 18 April 2006 - 11:09

    Ineketerhaar:

    Mooie foto!
    Ik ga deze zomer met mijn kinderen naar Thailand (een tweeling van 13 jaar).
    Heb je tips?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Op deze site kunnen jullie onze belevenissen in Azie volgen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 7610

Voorgaande reizen:

03 April 2006 - 24 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: