Geweldige shopstad en prachtige gebouwen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Geweldige shopstad en prachtige gebouwen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Geweldige shopstad en prachtige gebouwen

Door: Webmaster

07 April 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vrijdag 7 april

Gisteravond hebben we een culturele show bijgewoond. Erg boeiend. We hebben er ook heerlijk gegeten.
Vanmorgen hebben we een beetje rustig aangedaan en zijn we rond 10.00 uur de stad in gegaan. We hebben een ritje met de monorail gemaakt. Je komt dan langs allerlei mooie gebouwen en vermijdt zo de files. Vanmiddag zijn we gaan shoppen, maar eerst moesten we natuurlijk nog lunchen. We bestelden in een onwijs druk chinees restaurant, waar we moesten wachten op een plaatsje, zo goed is dit restaurant, iets waarvan wij dachten dat het bami was. We kregen per persoon een soepterrine met allerlei smurrie. Toen we van het lachen waren bijgekomen verdween mijn soeplepel (gevraagd want dit moest je met stokjes eten) naar de bodem. Nou jullie begrijpen het al, ik lag natuurlijk weer dubbel van het lachen. We zitten nu weer aan de overkant van ons hotel te internetten, Vanavond gaan we weer eten waar we onze eerste middag in Kuala Lumpur hebben gegeten. Morgenvroeg vertrekken we naar Taman Negara, het oerwoud. We hopen dat we daar vandaan ook kunnen internetten. We blijven twee nachten over.

• 07 April 2006 - 16:01

Celeste:

Shopstad klinkt niet verkeerd!!
    Wel wat gekocht voor de kinders toch!?
    Pap ik ben benieuwd naar mijn boeddhabeeld..!!
    Haha..!! Veel plezier in het oerwoud..!!
    Kusjes.. xxx

• 07 April 2006 - 16:03

Sandra:

Hoi hoi!! Zo te horen gaat alles goed met jullie! Leuke om jullie verhaaltjes te lezen!! Ben gister teruggekomen uit Berlijn maar ik wilde nog even bedanken voor jullie kaartje!! Dus bij deze! Veel plezier nog daar!! Groetjes San!

• 09 April 2006 - 19:09

Lex&Loes:

Het is hier nog steeds koud, dus wees maar blij dat jullie daar lekker in de warmte zitten, ondanks af en toe een tropische regenbui! Geniet ervan, ben benieuwd hoe jullie het oerwoud ervaren. Heel veel plezier!!!