De Hooglanden en Chris in een schotse rok - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu De Hooglanden en Chris in een schotse rok - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

De Hooglanden en Chris in een schotse rok

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 April 2006 | Maleisië, Cameron Highlands

Dinsdag 11 april

Dat van die schotse rok is natuurlijk een geintje. We zitten in een schitterend hotel. Vanmorgen zijn we naar een theeplantage geweest. Heel indrukwekkend. Wat bezochten een groente en fruitmarkt en later zijn we een vlindertuin ingegaan. Ik ben daar niet zo'n voorstander van om een tuin in te duiken waar immens grote vlinders om je hoofd dwarrelen. Chris wel, die heeft met zijn statief als een soort Prikkebeen achter die beesten aangelopen en ik denk dat hij wel 50 foto's van verschillende vlinders heeft gemaakt. Ik hoop dat hij er minstens 45 van gaat deleten.
We hebben ook een strawberryfarm bezocht. Ik heb daar overheerlijke aardbeien met slagroom gegeten.
De lunch hebben we in een Indiaas restaurant genoten. Op een groot blad van een bananenboom werden de gerechtjes en de sausjes geserveerd. We kregen een soort pannenkoek van 50 bij 50 cm die opgerold was. Je moest daar een stukje van afscheuren en tegelijk als bestek gebruiken. Lekker met je handen eten dus. Het was verrukkelijk al eet ik nog liever met stokjes. Het was vandaag erg warm en zonnig. Toen we om 15.00 uur in het hotel kwamen, begon het weer te regenen.
We hebben net ook weer heerlijk gegeten, een aantal streekgerechten.
We zitten nu in de lobby van ons hotel wat te drinken en zo gaan we onze koffers weer pakken, want morgen moeten we weer verkassen.

  • 11 April 2006 - 14:14

    Marsha:

    Erg leuk om jullie verhalen te lezen. Zit namelijk nu bij een klant, maar dankzij mijn phone kan ik toch alles meteen lezen.

    Thuis gaat alles goed. Het konijnenhok is schhongemaakt, de was enkele keren gedaan en met het eten gaat het ook erg goed.

    Ik hoor snel van jullie...

    Kus Marsha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Cameron Highlands

Op deze site kunnen jullie onze belevenissen in Azie volgen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 7607

Voorgaande reizen:

03 April 2006 - 24 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: