Finding nemo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu Finding nemo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mariannebrink2 - WaarBenJij.nu

Finding nemo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

15 April 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zaterdag 15 april

Sandra en Celeste, jullie willen het niet geloven, maar ik hoef niet meer te oefenen in de wastafel in de badkamer met mijn snorkel.
We zijn vandaag naar Pulau Pangkor geweest. We hebben een uur moeten varen en konden daar prachtig snorkelen. Ik ben een uur bezig geweest om het voor elkaar te krijgen en het is gelukt. Dat is echt prachtig, we hebben schitterende vissen gezien in het heldere blauwe water. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Ik doe alleen vannacht geen oog meer dicht omdat mijn rug is verbrand. Op een moment waren er zelfs haaien. Niet van die hele grote, maar we hebben er toch maar mooi tussen door gezwommen. Wat een ervaring al die kleurige vissen. De een nog mooier dan de andere. Er waren ook prachtige zeeegels. Terwijl ik dit schrijf regent het weer en ik kan je niet vertellen hoe zalig dat is na zo'n bloedhete dag.

  • 15 April 2006 - 11:43

    Jon / Carla:

    Dat is gaaf zeg. Wat het snorkelen betreft is er voor mij dus ook nog hoop. Leuk hoor om alles zo te volgen
    groetjes

  • 16 April 2006 - 10:34

    Ans En Fred Assink:

    aan astrid en nico
    alles gaat hier prima diesel wil hier blijven maar heeft wel mijn dure kijkbril half opgegeten ik hoop dat je verzekerdbent nog heel veel plezier gewenst en tot volgende week. ans en fred.

  • 17 April 2006 - 07:52

    Mariel:

    ik schreef nog naar m'n ouders, volgende keer ga ik weer lekker mee. wat onwijs leuk allemaal. heeft mijn vader als 'echte waterrat' ook gesnorkeld;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Op deze site kunnen jullie onze belevenissen in Azie volgen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 7608

Voorgaande reizen:

03 April 2006 - 24 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: